hmm to jak w takim razie dojsć do tego który to czujnik ?
w logu w pierwszym poscie widać ze raczej wszystkie 4 działają ?
bezpieczniki / ich mocowania wyglądają ok na wszelki przeczyszczone wydrapane podoginane itp... wtyczka ta 3pinowa także wygląda wporządku.
i żeby było śmiesznie teraz znów cały czas tylko ten wczesniejszy błąd:/
01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit
[ Dodano: Pon 22 Gru, 14 16:01 ]
generalnie dziwi mnie to że błąd wywala dopiero po przyspieszeniu/przejechaniu paru m
zrobiłem test rozpędziłem sie nstro od zapalenia do 30/h i ostro hamulec .... uwaga - abs działał
dopiero po przyspieszeniu bardziej wywala błąd/wyłącza abs
pomysły?
[ Dodano: Nie 28 Gru, 14 11:31 ]
widze że nikt :/
generalnie dorwałem schemat tej wtyczki od ABS
pomierzyłem ile mogłem i do pinu 32 ok przychodzi napięcie z bezpiecznika s163
ale do pierwszego pinu nie idzie prąd z s162 i to może być chyba problemem ?
generalnie dochodzi tam napięcie ale 0.3v mniejsze niż na pin 32 - pomysły ? może to byc to ?
na wyłączonym do pinu 1 idzie 12.1 a do 32 12.4 a na zapalonym do 1 idzie 14.2 a do 32 14.5 !
na-pewno nie idzie to z tego bezpiecznika 162 jak powinno może poprzedni właściciel miał już taki problem i jakaś monterka tu padła... ?
znajdę gdzieś schemat którędy idą KABLE fizycznie od tego bezpiecznika 162 ? tzn powinny?
myślicie że to moze byc to ?
[ Dodano: Pon 29 Gru, 14 14:18 ]
widzę że mało tu elektryków ?
w każdym razie problem rozwiązany napiszę dla potomnych
żeby ktoś się nie dał jak prawie ja nabrać na 300zł za nową pompę abs (już więcej nie pojadę do tego elektryka)
po nitce do kłębka zgnił kabel własnie od tego bezpiecznika s162
pod akumulatorem na szczęście zanim wchodzi w główną wiązkę
wszędzie pełno utlenionej miedzi
polutowane zabezpieczone błąd skasowany i abs śmiga jak nowy !
w logu w pierwszym poscie widać ze raczej wszystkie 4 działają ?
bezpieczniki / ich mocowania wyglądają ok na wszelki przeczyszczone wydrapane podoginane itp... wtyczka ta 3pinowa także wygląda wporządku.
i żeby było śmiesznie teraz znów cały czas tylko ten wczesniejszy błąd:/
01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit
[ Dodano: Pon 22 Gru, 14 16:01 ]
generalnie dziwi mnie to że błąd wywala dopiero po przyspieszeniu/przejechaniu paru m
zrobiłem test rozpędziłem sie nstro od zapalenia do 30/h i ostro hamulec .... uwaga - abs działał
dopiero po przyspieszeniu bardziej wywala błąd/wyłącza abs
pomysły?
[ Dodano: Nie 28 Gru, 14 11:31 ]
widze że nikt :/
generalnie dorwałem schemat tej wtyczki od ABS
pomierzyłem ile mogłem i do pinu 32 ok przychodzi napięcie z bezpiecznika s163
ale do pierwszego pinu nie idzie prąd z s162 i to może być chyba problemem ?
generalnie dochodzi tam napięcie ale 0.3v mniejsze niż na pin 32 - pomysły ? może to byc to ?
na wyłączonym do pinu 1 idzie 12.1 a do 32 12.4 a na zapalonym do 1 idzie 14.2 a do 32 14.5 !
na-pewno nie idzie to z tego bezpiecznika 162 jak powinno może poprzedni właściciel miał już taki problem i jakaś monterka tu padła... ?
znajdę gdzieś schemat którędy idą KABLE fizycznie od tego bezpiecznika 162 ? tzn powinny?
myślicie że to moze byc to ?
[ Dodano: Pon 29 Gru, 14 14:18 ]
widzę że mało tu elektryków ?
w każdym razie problem rozwiązany napiszę dla potomnych
żeby ktoś się nie dał jak prawie ja nabrać na 300zł za nową pompę abs (już więcej nie pojadę do tego elektryka)
po nitce do kłębka zgnił kabel własnie od tego bezpiecznika s162
pod akumulatorem na szczęście zanim wchodzi w główną wiązkę
wszędzie pełno utlenionej miedzi
polutowane zabezpieczone błąd skasowany i abs śmiga jak nowy !
Komentarz